2014. február 16., vasárnap

30 Day Fashion/Beauty Photo Challenge // 3.



Szerencsére most nem felejtettem el a 30 napos fotókihívást, úgyhogy most a 3. részét láthatjátok.:)



A Special Piece of Jewelry:


Igazából olyan nagyon különleges ékszert nem találtam, csak ezt a medálos karkötőt, ami anyukámé volt régen, de nekem adta mert ő nem használta (és elég drága is volt). 





What's in Your Bag:


Szerintem semmi különös dolgot nem tartalmaz a táskám, általában amit magammal viszek mindig az: a telefonom (alap dolog), Labello, lakáskulcsom, zsepi, pénztárca, hajgumi, hullámcsat és néha napszemüveget is szoktam hordani a táskámban.





A Style/Item Inspired by a Celebrity:

Ezen nagyon sokat gondolkoztam, hogy mit tudnék ide lefotózni, aztán végül beugrott, hogy Rihanna-t láthattuk már több ilyen állatfejes nyakláncban.




Something Glamorous:

Nemrégen érkezett egy csomag Kínából és mikor kibontottam, ezt a karkötőt találtam benne. Nem is tudtam róla, hogy anyukám rendelt ilyet Ebayről, ezért nagyon megörültem neki!:)




Face of the Day:


Ezt a fotót ma csináltam apukámnál a nagy unalomban.





Jó éjszakát mindenkinek! xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése