2013. október 12., szombat

Beanie hat

Most nagy divat lett a beanie sapka, és mivel nekem is nagyon megtetszett, ezért én is vettem egyet a H&M-ben. Azt viszont nem tudom, hogy miért nevezik nyári sapkának és, hogy valaki hogyan hordja a nyáron, mert nekem még most is rásült a fejemre. 

Ez az outfit most kicsit ilyen SWAG stílusú lett, főleg a sapka és a Converse cipő miatt. Elég közel áll hozzám ez a stílus, de sajnos nincs sok ilyen fajta ruhám. Remélem most már több ilyesmi ruhát tudok/fogok venni, mert elkezdtem táncolni az Appril Dance School-ban!:) Nagyon tetszik és szeretnék nagyon sokáig járni.:)



















farmer ing: turi // feliratos felső: Bershka // világos farmernadrág: H&M // fekete beanie: H&M // cipő: Converse // karkötők: eBay





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése